יום ה', ג’ באייר תשפ”א
דף הבית דבר ‏המנהלת אתרי ‏כיתות ‏ומקצועות גלריה
פינת ‏היועצת חדר מורים יצירת קשר

שם המנהלת: סימה לביא שם המפקחת: בת-עמי לנגמן סמל מוסד: 610246 פיקוח: ממלכתי שכבת גיל :א-ו מספר תלמידים: 371 מספר כיתות : 14 מתוכם 12 כיתות רגילות 2 חינוך מיוחד. פרופיל בית הספר בית הספר הוקם בשנות הארבעים בבאר-שבע והוכרז כבית ספר ממלכתי בשנת 1950. "בארי" הוא אחד מן האתרים ההיסטוריים של העיר באר שבע ובקרבתו אתרים היסטוריים רבים כגון: תחנת הרכבת התורכית, ביה"ס הבדווי, בית הקברות האנגלי ובית המושל. אוכלוסיית התלמידים בבית הספר מגוונת ומתקיימת בו אינטגרציה חברתית. לפיכך, העשייה החינוכית מאופיינת ביצירת תשתית חברתית ולימודית שמטרתה להוביל למיצוי היכולות ולהצלחה. הניהול העצמי מחייב את בית-הספר לנצל באופן גמיש את המשאבים העומדים לרשותו, תוך הדגשת האחריותיות דהיינו, האחריות והמחויבות המלאה של צוות בית הספר לשיפור וקידום הישגיהם הפדגוגיים של תלמידיו . משימתו העיקרית של צוות "בארי" היא ליצור אקלים המטפח חדוות למידה ויצירה, תוך זימון התנסויות למידה וחשיבה כמנוף להכשרת אדם השולט בפעולותיו, במחשבותיו וברגשותיו ובעל השקפת עולם הומניסטית. הנחת היסוד של בית הספר היא, שהצלחה היא נחלת הכלל ומתוך כך, כי כל קושי או בעיה מהווים מנוף להתקדמות ושינוי וכל הצלחה מובילה להצלחה גדולה ואיכותית יותר בעתיד. בית הספר נשען על משנתו של ברל כצנלסון בלי שיתופיות אין אחריות, ובלי הדדיות אין מעורבות – משנתו של ברל כצנלסון בהרחבה ילדים בתנועה-אודות הניסוי צוות בית-הספר הוא צוות לומד, מתפתח ומפתח. הנמצא בתהליך מתמיד של למידה ואיתור דרכי יישום ההולמות את צורכי התלמידים. הצוות מפתח תכניות לימודים בית-ספריות בהלימה לתוכנית הלימודים והסטנדרטים המונחים על ידי משרד החינוך. אנו רואים בתלמידים את אנשי ואזרחי המחר, לפיכך ישנו דגש על קידום ההישגים הלימודיים, החברתיים והאישיים של כל תלמיד ותלמידה.

 
 
ילדים בתנועה
זהירות בדרכים
חדשות ועדכונים
למידה בשעת חירום
ספריה
תמונות מחיי בית הספר
סמינר עמיתים
נגישות
אורח חיים בריא
החופש הגדול
טיולים
ארגז כלים לתלמיד
מפתח הלב