שם המנהלת: סימה לביא שם המפקחת: בת-עמי לנגמן סמל מוסד: 610246 פיקוח: ממלכתי
שכבת גיל :א-ו
מספר תלמידים: 371 מספר כיתות : 14 מתוכם 12 כיתות רגילות 2 חינוך מיוחד.
פרופיל בית הספר
בית הספר הוקם בשנות הארבעים בבאר-שבע והוכרז כבית ספר ממלכתי בשנת 1950. "בארי" הוא אחד מן האתרים ההיסטוריים של העיר באר שבע
ובקרבתו אתרים היסטוריים רבים כגון: תחנת הרכבת התורכית, ביה"ס הבדווי, בית הקברות האנגלי ובית המושל.
אוכלוסיית התלמידים בבית הספר מגוונת ומתקיימת בו אינטגרציה חברתית. לפיכך, העשייה החינוכית מאופיינת ביצירת תשתית חברתית ולימודית
שמטרתה להוביל למיצוי היכולות ולהצלחה.
הניהול
העצמי מחייב את בית-הספר לנצל באופן גמיש את המשאבים העומדים לרשותו, תוך
הדגשת האחריותיות דהיינו, האחריות והמחויבות המלאה של צוות בית הספר
לשיפור וקידום הישגיהם הפדגוגיים של תלמידיו .
משימתו העיקרית של צוות "בארי" היא ליצור אקלים המטפח חדוות למידה ויצירה, תוך זימון התנסויות למידה וחשיבה כמנוף להכשרת אדם השולט בפעולותיו, במחשבותיו וברגשותיו ובעל השקפת עולם הומניסטית.
הנחת היסוד של בית הספר היא, שהצלחה היא נחלת הכלל ומתוך כך, כי כל קושי או בעיה מהווים מנוף להתקדמות ושינוי וכל הצלחה מובילה להצלחה גדולה ואיכותית יותר בעתיד.
בית הספר נשען על משנתו של ברל כצנלסון
בלי שיתופיות אין אחריות, ובלי הדדיות אין מעורבות –
משנתו של ברל כצנלסון בהרחבה
ילדים בתנועה-אודות הניסוי
צוות בית-הספר הוא צוות לומד, מתפתח ומפתח. הנמצא בתהליך מתמיד של למידה ואיתור דרכי יישום ההולמות את צורכי התלמידים.
הצוות מפתח תכניות לימודים בית-ספריות בהלימה לתוכנית הלימודים והסטנדרטים המונחים על ידי משרד החינוך.
אנו רואים בתלמידים את אנשי ואזרחי המחר, לפיכך ישנו דגש על קידום ההישגים הלימודיים, החברתיים והאישיים של כל תלמיד ותלמידה.#_lt#style#_gt#
.style_embed_title {color#_sc##254117;font-family#_sc#monospace;font-weight#_sc#bold;text-decoration#_sc#underline overline;}
.style_embed_data {}
#_lt#/style#_gt#
#_lt#div#_gt# #_lt#div style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt# #_lt#span class="ms-rteFontSize-3 ms-rteThemeForeColor-3-3 ms-rteFontFace-1"#_gt##_lt#strong#_gt# #_lt#font size="4"#_gt##_lt#font color="#990066"#_gt#שם המנהלת#_lt#/font#_gt##_sc# סימה לביא #_lt#/font#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span class="ms-rteFontSize-3 ms-rteThemeForeColor-3-3 ms-rteFontFace-1"#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#font size="4"#_gt# #_lt#font color="#990066"#_gt#שם המפקחת#_lt#/font#_gt##_sc# בת-עמי לנגמן #_lt#font color="#cc0099"#_gt#סמל מוסד#_lt#/font#_gt##_sc# 610246 #_lt#font color="#cc0099"#_gt#פיקוח#_lt#/font#_gt##_sc# ממלכתי #_lt#font color="#cc0099"#_gt# #_lt#/font#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#span class="ms-rteFontSize-3 ms-rteThemeForeColor-3-3 ms-rteFontFace-1"#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/span#_gt# #_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="TEXT-ALIGN#_sc# justify" align="right"#_gt##_lt#span class="ms-rteFontSize-3 ms-rteThemeForeColor-3-3 ms-rteFontFace-1"#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#font size="4"#_gt##_lt#font color="#cc0099"#_gt#שכבת גיל#_lt#/font#_gt# #_sc#א-ו#_lt#/font#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteThemeForeColor-3-3 ms-rteFontFace-1" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#font size="4"#_gt# #_lt#/font#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteThemeForeColor-3-3 ms-rteFontFace-1" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#font size="4"#_gt# מספר תלמידים#_sc# 371 #_lt#font color="#990066"#_gt#מספר כיתות#_lt#/font#_gt# #_sc# 14 מתוכם 12 כיתות רגילות 2 חינוך מיוחד.#_lt#/font#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteThemeForeColor-3-3 ms-rteFontFace-1" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt#
#_lt#div class="ms-rteThemeForeColor-4-0" style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; TEXT-DECORATION#_sc# none; DIRECTION#_sc# rtl; TEXT-ALIGN#_sc# right"#_gt##_lt#strong#_gt# #_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteThemeForeColor-3-3 ms-rteFontFace-1" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt# #_lt#strong class="ms-rteFontSize-4 ms-rteThemeForeColor-7-0"#_gt##_lt#font size="5" color="#990066"#_gt##_lt#u#_gt#פרופיל בית הספר#_lt#/u#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt# #_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt#בית הספר הוקם בשנות הארבעים בבאר-שבע והוכרז כבית ספר ממלכתי בשנת 1950. "בארי" הוא אחד מן האתרים ההיסטוריים של העיר באר שבע #_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt#ובקרבתו אתרים היסטוריים רבים כגון#_sc# תחנת הרכבת התורכית, ביה"ס הבדווי, בית הקברות האנגלי ובית המושל.#_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#br#_gt##_lt#strong#_gt#אוכלוסיית התלמידים בבית הספר מגוונת ומתקיימת בו אינטגרציה חברתית. לפיכך, העשייה החינוכית מאופיינת ביצירת תשתית חברתית ולימודית #_lt#/strong#_gt##_lt#br#_gt##_lt#strong#_gt#שמטרתה להוביל למיצוי היכולות ולהצלחה.#_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt# #_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt#הניהול
העצמי מחייב את בית-הספר לנצל באופן גמיש את המשאבים העומדים לרשותו, תוך
הדגשת האחריותיות דהיינו, האחריות והמחויבות המלאה של צוות בית הספר #_lt#/strong#_gt##_lt#br#_gt##_lt#strong#_gt#לשיפור וקידום הישגיהם הפדגוגיים של תלמידיו .#_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt# #_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt#משימתו העיקרית של צוות "בארי" היא ליצור אקלים המטפח חדוות למידה ויצירה, #_lt#/strong#_gt##_lt#strong#_gt#תוך זימון התנסויות למידה וחשיבה כמנוף להכשרת אדם השולט בפעולותיו, במחשבותיו וברגשותיו ובעל השקפת עולם הומניסטית.#_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt# #_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt#הנחת היסוד של בית הספר היא, שהצלחה היא נחלת הכלל ומתוך כך, כי כל קושי או בעיה מהווים מנוף להתקדמות ושינוי וכל הצלחה #_lt#/strong#_gt##_lt#strong#_gt#מובילה להצלחה גדולה ואיכותית יותר בעתיד. #_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt# בית הספר נשען על משנתו של ברל כצנלסון#_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt#
#_lt#p class="MsoNormal" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify; MARGIN#_sc# 0cm 0cm 0pt -18pt; mso-layout-grid-align#_sc# none" dir="rtl"#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# #ff6600" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4" color="#000000"#_gt# #_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# #ff6600" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4"#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# red" lang="HE"#_gt##_lt#font size="3"#_gt##_lt#span style="FONT-FAMILY#_sc# 'Arial','sans-serif'; mso-ascii-font-family#_sc# Calibri; mso-hansi-font-family#_sc# Calibri; mso-ascii-theme-font#_sc# minor-latin; mso-hansi-theme-font#_sc# minor-latin; mso-bidi-font-family#_sc# Arial; mso-bidi-theme-font#_sc# minor-bidi" lang="HE"#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#font size="4" color="#000000"#_gt#בלי שיתופיות אין אחריות, ובלי הדדיות אין מעורבות – #_lt#/font#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# #ff6600" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4"#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# red" lang="HE"#_gt##_lt#font size="3"#_gt##_lt#span style="FONT-FAMILY#_sc# 'Arial','sans-serif'; mso-ascii-font-family#_sc# Calibri; mso-hansi-font-family#_sc# Calibri; mso-ascii-theme-font#_sc# minor-latin; mso-hansi-theme-font#_sc# minor-latin; mso-bidi-font-family#_sc# Arial; mso-bidi-theme-font#_sc# minor-bidi" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4" color="#000000"#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# red" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4"#_gt##_lt#span#_gt##_lt#br#_gt##_lt#img src="http#_sc#//www.files.org.il/BRPortalStorage/b/3/23/57/25-MY6pDVnkaq.jpg" width="178" height="262"#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#font size="3"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span#_gt##_lt#a style="font-size#_sc# 14px;" target="_parent" href="http#_sc#//www.beeri.ye.b7e.org.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=1847455"#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/a#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify; MARGIN#_sc# 0cm 0cm 0pt -18pt; mso-layout-grid-align#_sc# none" dir="rtl"#_gt##_lt#font size="3"#_gt##_lt#b#_gt##_lt#span#_gt##_lt#a style="font-size#_sc# 14px;" target="_parent" href="http#_sc#//www.beeri.ye.b7e.org.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=1847455"#_gt#משנתו של ברל כצנלסון בהרחבה#_lt#/a#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#br#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# #ff6600" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4"#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# red" lang="HE"#_gt##_lt#font size="3"#_gt##_lt#span style="FONT-FAMILY#_sc# 'Arial','sans-serif'; mso-ascii-font-family#_sc# Calibri; mso-hansi-font-family#_sc# Calibri; mso-ascii-theme-font#_sc# minor-latin; mso-hansi-theme-font#_sc# minor-latin; mso-bidi-font-family#_sc# Arial; mso-bidi-theme-font#_sc# minor-bidi" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4" color="#000000"#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# red" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4"#_gt##_lt#span#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify; MARGIN#_sc# 0cm 0cm 0pt -18pt; mso-layout-grid-align#_sc# none" dir="rtl"#_gt##_lt#br#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# #ff6600" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4"#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# red" lang="HE"#_gt##_lt#font size="3"#_gt##_lt#span style="FONT-FAMILY#_sc# 'Arial','sans-serif'; mso-ascii-font-family#_sc# Calibri; mso-hansi-font-family#_sc# Calibri; mso-ascii-theme-font#_sc# minor-latin; mso-hansi-theme-font#_sc# minor-latin; mso-bidi-font-family#_sc# Arial; mso-bidi-theme-font#_sc# minor-bidi" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4" color="#000000"#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# red" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4"#_gt##_lt#span#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#p class="MsoNormal" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify; MARGIN#_sc# 0cm 0cm 0pt -18pt; mso-layout-grid-align#_sc# none" dir="rtl"#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# #ff6600" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4"#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# red" lang="HE"#_gt##_lt#font size="3"#_gt##_lt#span style="FONT-FAMILY#_sc# 'Arial','sans-serif'; mso-ascii-font-family#_sc# Calibri; mso-hansi-font-family#_sc# Calibri; mso-ascii-theme-font#_sc# minor-latin; mso-hansi-theme-font#_sc# minor-latin; mso-bidi-font-family#_sc# Arial; mso-bidi-theme-font#_sc# minor-bidi" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4" color="#000000"#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# red" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4"#_gt##_lt#span#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt# #_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# #ff6600" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4"#_gt##_lt#span style="FONT-SIZE#_sc# 16pt; FONT-FAMILY#_sc# Arial; COLOR#_sc# red" lang="HE"#_gt##_lt#font size="3"#_gt##_lt#span style="FONT-FAMILY#_sc# 'Arial','sans-serif'; mso-ascii-font-family#_sc# Calibri; mso-hansi-font-family#_sc# Calibri; mso-ascii-theme-font#_sc# minor-latin; mso-hansi-theme-font#_sc# minor-latin; mso-bidi-font-family#_sc# Arial; mso-bidi-theme-font#_sc# minor-bidi" lang="HE"#_gt##_lt#font size="4" color="#000000"#_gt##_lt#span#_gt##_lt#br#_gt##_lt#img src="http#_sc#//www.files.org.il/BRPortalStorage/b/3/23/57/30-cV1DYHQH8Q.jpg"#_gt##_lt#br#_gt##_lt#br#_gt##_lt#/span#_gt# ילדים בתנועה-#_lt#b#_gt##_lt#span#_gt##_lt#a style="font-size#_sc# 14px;" target="_parent" href="http#_sc#//www.beeri.ye.b7e.org.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=1847460"#_gt#אודות הניסוי#_lt#/a#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/b#_gt##_lt#a target="_blank" href="http#_sc#//www.orianit.edu-negev.gov.il/beherybs/cp/homepage/odotanisoy.htm"#_gt##_lt#font color="#336633"#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#/strong#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/a#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/font#_gt##_lt#/span#_gt##_lt#/p#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt# #_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt#צוות בית-הספר הוא צוות לומד, מתפתח ומפתח. הנמצא בתהליך מתמיד של למידה ואיתור דרכי יישום ההולמות את צורכי התלמידים.#_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt#הצוות מפתח תכניות לימודים בית-ספריות #_lt#/strong#_gt##_lt#strong#_gt#בהלימה לתוכנית הלימודים והסטנדרטים המונחים על ידי משרד החינוך.#_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt# #_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt#אנו רואים בתלמידים את אנשי ואזרחי המחר, לפיכך ישנו דגש על קידום ההישגים הלימודיים, החברתיים והאישיים של כל תלמיד #_lt#/strong#_gt##_lt#strong#_gt#ותלמידה.#_lt#/strong#_gt##_lt#/div#_gt#
#_lt#div class="ms-rteFontSize-3 ms-rteFontFace-6 ms-rteThemeForeColor-4-3" style="TEXT-ALIGN#_sc# justify"#_gt##_lt#strong#_gt##_lt#/strong#_gt# #_lt#br#_gt##_lt#/div#_gt##_lt#/div#_gt#
|